teenusedisainer, Mari Arnover - kliendiuuringud.ee
kliendikogemuse strateeg, Maire Milder - mairemilder.ee
KLIENDIKOGEMUSE PRAKTIKUD :
Oleme rakendanud oma senise kogemuse koostööks, et aidata näha ettevõtetel uusi väljakutseid ja tugevdada konkurentsieelist. Selleks, et võidaksid kõik osapooled – omanikud, töötajad ja kliendid.
Tootmiskeskselt mõtteviisilt kliendikeskseks. Mõistes oma kliente, pannes end kliendi kingadesse ja analüüsides hetkeolukorda, saame aru, miks üks või teine toode / teenus / keskkond ei tööta enam. Kasutades disainmõtlemise ja teenusdisaini tööriistu aitame Sinu ettevõtte poolt pakutavat kliendikogemust ja brändi alates sissejuhatavast koolitusest kuni reaalsete lahenduste rakendamiseni.
01
HETKEOLUKORRA KAARDISTUS .
Soovid kliendikogemuse auditit kõrvaltvaataja pilguga, et paremini mõista mis on hästi, mis saaks olla paremini (vastavuses ettevõtte strateegiale)?
Kas klient kogeb meie brändi samamoodi nagu me arvame et ta tajub?
Kes on meie (potentsiaalsed) kliendid?
Mida klient tegelikult väärtustab?
Mille poolest me eristume?
Kas meil on kitsaskohti?
Mis saaks olla paremini?
TEGEVUSED
Kliendiuuring
Brändiaudit
Keskkonnaaudit
Kontseptsiooniaudit
Koolitus-kokkuvõte
02
SOOVITUSED JA LAHENDUSED .
Soovid on analüüsida olemasolevat (sihtklient / bränd/ keskkond/ teenus) ja leida võimalusi, lahendusi vastavalt uutele väljakutsetele, eesmärkidel, uutele strateegilistele, vajadustele?
Kes on meie persoonad?
Mida meie kliendid vajavad ja väärtustavad?
Mida on konkurentidelt õppida?
Kuhu suunas brändi arendada?
Millised (omni)kanalid on potentsiaaliga?
Millised on meie konkreetsed võimalused
TEGEVUSED
Eesmärgistamine
Klientide mõtestamine
Keskkonna vaatlusaudit
Töötuba
Brändistrateegia
Kliendikogemusestrateegia
Lähteülesanne
Projektiplaan
03
MUUDATUSED JA LAHENDUSED .
Soovid muuta mõtteviisi ettevõttes, arendada uut ärisuunda / teenust-toodet, kohandada strateegiat ja kasutusele võtta uusi metoodikaid ning tööriistu?
Kuidas tuua turule uus toode-teenus?
Kuidas luua konkurentsieelist?
Kuidas rakendada kliendikeskset mõtteviisi?
Kuidas jõuda esimeste tulemusteni?
Kuidas omnikanal paremini tööle panna?
Kuidas arendada jaeväljundit ja -kontseptsiooni?
Kuidas kontrollida, kas projekti eesmärgid said saavutatud ja investeering õigustatud?
PROJEKTIPÕHINE LÄHENEMINE
04 / 05
PROTOTÜÜPIMINE JA RAKENDAMINE .
Soovid enne toote-teenuse turule tulemist prototüüpida nii, et oleme kõrval ja teeme seda koos? Ning peale lansseerimist uuesti kõrvaltpilku, kas tiim on püsinud õigel teel?
Kuidas tuua turule uus toode-teenus?
Mida teenuses prototüüpida?
Kuidas rakendada kliendikeskset mõtteviisi?
Kuidas õppida prototüüpimise käigus kiirelt vigadest?
Kuidas testida jaekontseptsiooni?
Kuidas lansseerida?
PROJEKTIPÕHINE LÄHENEMINE