KLIENDIKOGEMUSE PRAKTIKUD :

Oleme rakendanud oma senise kogemuse koostööks, et aidata näha ettevõtetel uusi väljakutseid ja tugevdada konkurentsieelist. Selleks, et võidaksid kõik osapooled – omanikud, töötajad ja kliendid.

Tootmiskeskselt mõtteviisilt kliendikeskseks. Mõistes oma kliente, pannes end kliendi kingadesse ja analüüsides hetkeolukorda, saame aru, miks üks või teine toode / teenus / keskkond ei tööta enam. Kasutades disainmõtlemise ja teenusdisaini tööriistu aitame Sinu ettevõtte poolt pakutavat kliendikogemust ja brändi alates sissejuhatavast koolitusest kuni reaalsete lahenduste rakendamiseni.


01

HETKEOLUKORRA KAARDISTUS .

Soovid kliendikogemuse auditit kõrvaltvaataja pilguga, et paremini mõista mis on hästi, mis saaks olla paremini (vastavuses ettevõtte strateegiale)?

  • Kas klient kogeb meie brändi samamoodi nagu me arvame et ta tajub?

  • Kes on meie (potentsiaalsed) kliendid?

  • Mida klient tegelikult väärtustab?

  • Mille poolest me eristume?

  • Kas meil on kitsaskohti?

  • Mis saaks olla paremini?

TEGEVUSED

Kliendiuuring
Brändiaudit

Keskkonnaaudit
Kontseptsiooniaudit
Koolitus-kokkuvõte



02

SOOVITUSED JA LAHENDUSED .

Soovid on analüüsida olemasolevat (sihtklient / bränd/ keskkond/ teenus) ja leida võimalusi, lahendusi vastavalt uutele väljakutsetele, eesmärkidel, uutele strateegilistele, vajadustele?

  • Kes on meie persoonad?

  • Mida meie kliendid vajavad ja väärtustavad?

  • Mida on konkurentidelt õppida?

  • Kuhu suunas brändi arendada?

  • Millised (omni)kanalid on potentsiaaliga?

  • Millised on meie konkreetsed võimalused

TEGEVUSED

Eesmärgistamine
Klientide mõtestamine
Keskkonna vaatlusaudit
Töötuba

Brändistrateegia
Kliendikogemusestrateegia
Lähteülesanne
Projektiplaan



03

MUUDATUSED JA LAHENDUSED .

Soovid muuta mõtteviisi ettevõttes, arendada uut ärisuunda / teenust-toodet, kohandada strateegiat ja kasutusele võtta uusi metoodikaid ning tööriistu?

  • Kuidas tuua turule uus toode-teenus?

  • Kuidas luua konkurentsieelist?

  • Kuidas rakendada kliendikeskset mõtteviisi?

  • Kuidas jõuda esimeste tulemusteni?

  • Kuidas omnikanal paremini tööle panna?

  • Kuidas arendada jaeväljundit ja -kontseptsiooni?

  • Kuidas kontrollida, kas projekti eesmärgid said saavutatud ja investeering õigustatud?

PROJEKTIPÕHINE LÄHENEMINE



04 / 05

PROTOTÜÜPIMINE JA RAKENDAMINE .

Soovid enne toote-teenuse turule tulemist prototüüpida nii, et oleme kõrval ja teeme seda koos? Ning peale lansseerimist uuesti kõrvaltpilku, kas tiim on püsinud õigel teel?

  • Kuidas tuua turule uus toode-teenus?

  • Mida teenuses prototüüpida?

  • Kuidas rakendada kliendikeskset mõtteviisi?

  • Kuidas õppida prototüüpimise käigus kiirelt vigadest?

  • Kuidas testida jaekontseptsiooni?

  • Kuidas lansseerida?

PROJEKTIPÕHINE LÄHENEMINE