MIS MIND
KÄIVITAB
.

  • Loovalt asjadele lähenemine, enesearengu ja eneseteostuse vajadus

  • Inspiratsioonid, eesmärgid, visuaalselt teemale lähenemise tulemusena sünnivad ideed, kontseptsioonid, lahendused

  • Minu Baltikas töötamise kogemused, nende  ümbermõtestamine - mineviku kogemused tuleviku käsutusse (lesson to learn, case study) ja soov neid teadmisi jagada ning siduda uute trendide ja meetoditega

  • Kliendikogemuse arendamine, mis lahendaks kliendi vajadused ja probleemid

  • Suhtlemine mõttekaaslastega, koostöö oma ala professionaalidega

MILLISED ON
MINU
KOGEMUSED
.

  • Loovtiimide juhtimine, loovalt tiimide juhtimine 

  • Arendusprojektide juhtimine / nendes osalemine / rakendamine

  • Rahvusvahelises kontsernis koostöö erinevate riikide turu organisatsioonidega

  • Koostöö loovagentuuride ja rahvusvaheliste partneritega

  • Strateegiliste projektide elluviimine

  • Brändi loomine / bränding / rebränding

  • Brändide jaekeskkondade loomine / upgrading / rakendamine / analüüsimine

  • Kliendikogemuse loomine / rakendamine / analüüsimine

MILLISED
ON MINU
SAAVUTUSED
.

MIS ON MINU TÄNASED KUTSUMUSED .

KUIDAS END TÄIENDASIN .

Baltika perioodi kogemused :

  • Baltman OÜst hästi juhitud jaeorganisatsiooni arendamine 1999 

  • Kollektsioonide ja turunduse sidususe arendamine 2000-2003 

  • Montoni brändi loomise ja turule toomise juhtimine 2000-2002

  • Jaekontseptsioonide loomine ja arendamine: Monton 2002, Baltman 2003, Ivo Nikkolo  ja Mosaic 2006 ; Moetänav 2009; Montoni, Baltmani, Mosaici, Ivo Nikkolo, Bastioni upgrade 2010-2014; Verenni 2018 

  • Jaekettide arendamise juhtimine ja koostöö kontserni turu organisatsioonidega: Eesti, Läti, Leedu, Venemaa, Ukraina, Poola, Tšehhi, Soome - sadade poodide avamine / uuendamine; turgudele sisenemine; turgudelt väljumine.

  • Frantsiisi partneritele poodide arendamine - Ukraina, Valgevene, Tenerife, Serbia

Minu ettevõtlik teekond on kulgenud läbi nelja üsna erineva, kuid loogiliselt seotud etapi.
Alustasin õpetajana – õppisin kuulama, selgitama ja looma tähendust. Sealt edasi viis tee mind ettevõtlusesse, kus sain kogeda otsest vastutust ja väärtuse loomist. Ettevõtjast liikusin edasi tippjuhiks, kus juhtisin brändiportfelli kuuluvate brändide brändingut, nende jaekontseptsioonide arendust ning vastutust kandvaid meeskondi. See õpetas mulle strateegilist vaadet, suuna hoidmist ja süsteemset arendamist.
Hiljem suundusin koolitamise ja konsultatsiooni juurde ning tänaseks tegutsen kliendikogemuse nõustaja ja blogijana.

Kõiki neid etappe on kandnud üks pidev jõud – eneseareng ja elukestev õppimine.

Tänases tegevuses koonduvad need kogemused tervikuks.

  • Olen kliendikogemuse arengupartner – aitan ettevõtetel kujundada kliendikogemust, mis toetab strateegiat, tugevdab brändi ja loob väärtust ruumi, teenuse, organisatsiooni ja inimeste kaudu.
    Teen seda koolitades, analüüsides, nõustades ja strateegilises koostöös juhtkondadega.

  • Kirjutan raamatut „Juhilt juhile. Kliendikogemuse kujundamine ja rakendamine“, mis koondab minu teadmised ja kogemused praktiliseks juhiseks ettevõtetele.

  • Kirjutan artikleid kliendikogemuse ja teadliku tarbimise teemadel.

Eneseareng, enesetäiendamine uue väljakutse toestamiseks, et oma praktilisi kogemusi koolitaja ja kliendikogemuse nõustajana rakendada:

BALTIKA PERIOODI PORTFOOLIO :