
MIS MIND
KÄIVITAB .
Loovalt asjadele lähenemine, enesearengu ja eneseteostuse vajadus
Inspiratsioonid, eesmärgid, visuaalselt teemale lähenemise tulemusena sünnivad ideed, kontseptsioonid, lahendused
Minu Baltikas töötamise kogemused, nende ümbermõtestamine - mineviku kogemused tuleviku käsutusse (lesson to learn, case study) ja soov neid teadmisi jagada ning siduda uute trendide ja meetoditega
Kliendikogemuse arendamine, mis lahendaks kliendi vajadused ja probleemid
Suhtlemine mõttekaaslastega, koostöö oma ala professionaalidega
MILLISED ON
MINU
KOGEMUSED .
Loovtiimide juhtimine, loovalt tiimide juhtimine
Arendusprojektide juhtimine / nendes osalemine / rakendamine
Rahvusvahelises kontsernis koostöö erinevate riikide turu organisatsioonidega
Koostöö loovagentuuride ja rahvusvaheliste partneritega
Strateegiliste projektide elluviimine
Brändi loomine / bränding / rebränding
Brändide jaekeskkondade loomine / upgrading / rakendamine / analüüsimine
Kliendikogemuse loomine / rakendamine / analüüsimine
MILLISED
ON MINU
SAAVUTUSED .
MIS ON MINU TÄNASED KUTSUMUSED .
KUIDAS END TÄIENDASIN .
Baltika perioodi kogemused :
Baltman OÜst hästi juhitud jaeorganisatsiooni arendamine 1999
Kollektsioonide ja turunduse sidususe arendamine 2000-2003
Montoni brändi loomise ja turule toomise juhtimine 2000-2002
Jaekontseptsioonide loomine ja arendamine: Monton 2002, Baltman 2003, Ivo Nikkolo ja Mosaic 2006 ; Moetänav 2009; Montoni, Baltmani, Mosaici, Ivo Nikkolo, Bastioni upgrade 2010-2014; Verenni 2018
Jaekettide arendamise juhtimine ja koostöö kontserni turu organisatsioonidega: Eesti, Läti, Leedu, Venemaa, Ukraina, Poola, Tšehhi, Soome - sadade poodide avamine / uuendamine; turgudele sisenemine; turgudelt väljumine.
Frantsiisi partneritele poodide arendamine - Ukraina, Valgevene, Tenerife, Serbia
Minu ettevõtlik teekond on kulgenud läbi nelja üsna erineva, kuid loogiliselt seotud etapi.
Alustasin õpetajana – õppisin kuulama, selgitama ja looma tähendust. Sealt edasi viis tee mind ettevõtlusesse, kus sain kogeda otsest vastutust ja väärtuse loomist. Ettevõtjast liikusin edasi tippjuhiks, kus juhtisin brändiportfelli kuuluvate brändide brändingut, nende jaekontseptsioonide arendust ning vastutust kandvaid meeskondi. See õpetas mulle strateegilist vaadet, suuna hoidmist ja süsteemset arendamist.
Hiljem suundusin koolitamise ja konsultatsiooni juurde ning tänaseks tegutsen kliendikogemuse nõustaja ja blogijana.
Kõiki neid etappe on kandnud üks pidev jõud – eneseareng ja elukestev õppimine.
Tänases tegevuses koonduvad need kogemused tervikuks.
Olen kliendikogemuse arengupartner – aitan ettevõtetel kujundada kliendikogemust, mis toetab strateegiat, tugevdab brändi ja loob väärtust ruumi, teenuse, organisatsiooni ja inimeste kaudu.
Teen seda koolitades, analüüsides, nõustades ja strateegilises koostöös juhtkondadega.Kirjutan raamatut „Juhilt juhile. Kliendikogemuse kujundamine ja rakendamine“, mis koondab minu teadmised ja kogemused praktiliseks juhiseks ettevõtetele.
Kirjutan artikleid kliendikogemuse ja teadliku tarbimise teemadel.
Eneseareng, enesetäiendamine uue väljakutse toestamiseks, et oma praktilisi kogemusi koolitaja ja kliendikogemuse nõustajana rakendada:
Coursera - Branding and Customer Experience (2020)
Coursera - User Experience Research and Design Specialization (2021)
Innowise - Täiskasvanu koolitaja väljaõpe koolitus (2022)