RE : kogemused
RE : kogemus sündis vajadusest vaadata tagasi selleks, et liikuda edasi.
Oma töökogemuses olen kogenud, kui väärtuslikuks võivad saada lood – hetked, kus midagi sai selgeks, toimis või jäi kriitiliselt meelde. Just sellistest kogemustest sünnib teadlikkus, mida saab rakendada brändi arendamisel, keskkondade kujundamisel või kliendikogemuse strateegilisel mõtestamisel.
Mineviku kogemus tuleviku käsutusse.
Jagatud õppetunnid ja kogemuslood erinevatest olukordadest ja valdkondadest, et toetada kliendikeskse mõtteviisi kujunemist ja teadlikuma kogemuse loomist. Mõtestan kogetut, seon selle tänaste teadmistega ning hoian fookuse sellel, kuidas kogemus saab toetada muutust, arengut ja paremaid otsuseid.
kliendikesksete kogemuste loomine (brändid, kontseptsioonid, keskkonnad)
tulemuslik juhtimine (koostöö, tiimid, protsessid)
eneseareng ja eneseteostus
kliendikogemuse koostööprojektid ja läbiviidud koolitused