Läbiviidud koolitused.

Kliendikogemuse juhtimise aastakonverents 2025.

Tallinn, 5.nov 2025

„Kuidas süsteemselt ja teadlikult kujundada erakordset kliendikogemust?“

45-minutilises esitluses keskendusin:

  • miks erakordne kliendikogemus ei sünni juhuslikult,

  • millised on kolm kriitilist aspekti:

    • kliendile tähenduslikkus

    • teostatavus organisatsioonis

    • jätkusuutlikkus ja vastavus ettevõtte strateegiale

  • kuidas kogemust luua, hoida, arendada ja juhtida,

  • kuidas viia teooria päriselt otsusteks ja tegudeks.

Esitlusest ei puudunud ka elulised näited – Kolm Sõsarat ja Rahva Raamat aitasid selgitada, mis teeb kogemuse tõeliselt meeldejäävaks ja kui suur roll on tugeval kontseptsioonil, juhi visioonil ja inspireeritud meeskonnal.

Ettekande lõpus jäid kõlama küsimused, mis aitavad hinnata kliendikogemuse juhtimise taset:

  • Kas meie organisatsioonis on ühtne arusaam, millist kliendikogemust me loome?

  • Kas anname oma inimestele ruumi, õiguse ja motivatsiooni, et nad saaksid luua erakordseid kogemusi?

    Suurt huvi pälvis ka minu valmiv käsiraamat:
    „Kliendikogemuse käsiraamat juhilt juhile“, mis aitab juhil strateegiliselt ja süsteemselt oma meeskonnaga kliendikogemust ülesse ehitada ja juhtida.
     👉 Lisainfo siit

Romantilise Rannatee praktiline koolituspäev
Audru, 24.05.2024

  • Millist kliendikogemust sa lood? Praktilise õppepäeva eesmärgiks oli mõista kliendi seisukohalt oma ettevõtte poolt loodava kliendikogemuse olulisust teenuse kujundamisel ja pakkumisel; vaadata kliendikogemuse tervikpilti ning kaardistada piirkonnas kujundatava kliendikogemuse tänased tugevused, nõrkused ja eeldatavad vajadused, mis aitaksid tugevdada konkurentsivõimet.

Ernst & Young audiitorite strateegiapäev
Tallinn, 13.10.2023

  • Millist kliedikogemust sa kujundad? Minikoolitus oli fookusega kliendikeskse mõtteviisi olulisusest. Samuti organisatsiooni ja töötaja rollist kliendikogemuse kujundamisel.

  • Loe rohkem.

Disainiauditi roll ettevõtte arengus, Baltika Grupi näitel
Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži teenusedisaini magistrandid, okt 2022; okt 2023

Iseenda mõtestamine. Kuidas kasvada, areneda talendiks.
Pärnu Koidula Gümnaasium, märts 2023

Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2023
Tallinn 16.02; Tartu 29.03.2023

  • võtmetegevused tervikliku kliendikogemuse loomisel ehk millele organisatsioon peaks täna keskenduma

  • keda klient eelistab oma klienditeekonnal, kas teenindajat või tehisintellekti

  • Loe rohkem.

Elu täis valikud. Mõjuta ise oma teekonda ja karjääri.
Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasiumi õpetajad, dets 2022

  • Oma personaalse teekonnakaardi tegemine ja mõtestamine

Praktikum: Kliendikogemuse loomise alused
Tallinn, 08.11; 15.11.2022

Juhtide Klubi: Tulevikumõtlemise tööriist
Tallinn, 13.09.2022