Läbiviidud koolitused.
Romantilise Rannatee praktiline koolituspäev
Audru, 24.05.2024
Millist kliendikogemust sa lood? Praktilise õppepäeva eesmärgiks oli mõista kliendi seisukohalt oma ettevõtte poolt loodava kliendikogemuse olulisust teenuse kujundamisel ja pakkumisel; vaadata kliendikogemuse tervikpilti ning kaardistada piirkonnas kujundatava kliendikogemuse tänased tugevused, nõrkused ja eeldatavad vajadused, mis aitaksid tugevdada konkurentsivõimet.
Ernst & Young audiitorite strateegiapäev
Tallinn, 13.10.2023
Millist kliedikogemust sa kujundad? Minikoolitus oli fookusega kliendikeskse mõtteviisi olulisusest. Samuti organisatsiooni ja töötaja rollist kliendikogemuse kujundamisel.
Disainiauditi roll ettevõtte arengus, Baltika Grupi näitel
Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži teenusedisaini magistrandid, okt 2022; okt 2023
Iseenda mõtestamine. Kuidas kasvada, areneda talendiks.
Pärnu Koidula Gümnaasium, märts 2023
Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2023
Tallinn 16.02; Tartu 29.03.2023
võtmetegevused tervikliku kliendikogemuse loomisel ehk millele organisatsioon peaks täna keskenduma
keda klient eelistab oma klienditeekonnal, kas teenindajat või tehisintellekti
Elu täis valikud. Mõjuta ise oma teekonda ja karjääri.
Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasiumi õpetajad, dets 2022
Oma personaalse teekonnakaardi tegemine ja mõtestamine