Läbiviidud koolitused.

Romantilise Rannatee praktiline koolituspäev
Audru, 24.05.2024

  • Millist kliendikogemust sa lood? Praktilise õppepäeva eesmärgiks oli mõista kliendi seisukohalt oma ettevõtte poolt loodava kliendikogemuse olulisust teenuse kujundamisel ja pakkumisel; vaadata kliendikogemuse tervikpilti ning kaardistada piirkonnas kujundatava kliendikogemuse tänased tugevused, nõrkused ja eeldatavad vajadused, mis aitaksid tugevdada konkurentsivõimet.

Ernst & Young audiitorite strateegiapäev
Tallinn, 13.10.2023

  • Millist kliedikogemust sa kujundad? Minikoolitus oli fookusega kliendikeskse mõtteviisi olulisusest. Samuti organisatsiooni ja töötaja rollist kliendikogemuse kujundamisel.

  • Loe rohkem.

Disainiauditi roll ettevõtte arengus, Baltika Grupi näitel
Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži teenusedisaini magistrandid, okt 2022; okt 2023

Iseenda mõtestamine. Kuidas kasvada, areneda talendiks.
Pärnu Koidula Gümnaasium, märts 2023

Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2023
Tallinn 16.02; Tartu 29.03.2023

  • võtmetegevused tervikliku kliendikogemuse loomisel ehk millele organisatsioon peaks täna keskenduma

  • keda klient eelistab oma klienditeekonnal, kas teenindajat või tehisintellekti

  • Loe rohkem.

Elu täis valikud. Mõjuta ise oma teekonda ja karjääri.
Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasiumi õpetajad, dets 2022

  • Oma personaalse teekonnakaardi tegemine ja mõtestamine

Praktikum: Kliendikogemuse loomise alused
Tallinn, 08.11; 15.11.2022

Juhtide Klubi: Tulevikumõtlemise tööriist
Tallinn, 13.09.2022